Všeobecné obchodné podmienky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY (VOP)

Obsah:

Meno zmluvných strán a platnosť VOP
postup nákupu
doručenie
záruka
právo na odstúpenie od zmluvy
obmedzené ručenie
autorské práva
ocharana osobných údajov
vybavenie reklamácii


1. Zmluvné strany
1.1. Prevádzkovateľ internetového obchodu (ďalej len: Veľkoobchod) a predaja produktov na www.erotikamarket.eu:
Company: Webshop Logisztika Kft.
Sídlo firmy: 1097 Budapest, Ecseri út 14-16.  - Hungary
Adresa prevádzky: 1097 Budapest, Ecseri út 14-16.  - Hungary
Súdny register: Obchodný súd Budapest
Registračné číslo: 01-09-953952
DIČ: 23121076-2-43
EU DIČ: HU23121076
Číslo bankového účtu IBAN (EUR): HU95116000060000000067139000
SWIFT code: GIBAHUHB
Identifikačné číslo: 03327-0001
Registračné čísla spracovania údajov: NAIH
Názov a registračné číslo úradu vydávajúceho živnosť: Főváros Budapest XIII. Kerületi Önkormányzat /10402/2012/B.

Zákaznícky servis:
Adresa: 1097 Budapest, Ecseri út 14-16. - Hungary
Pracovná doba: pondelok až piatok: 8.00 - 16:00 hod.
E-mail: sales@erotikamarket.eu

Často kladené otázky (FAQ)

Sme radi, že Vás môžeme privítať ako nášho partnera! Dovoľte mi podeliť sa s Vami o úžitočné informácie, ktoré pomôžu Vašej budúcej práci v záujme bezproblémového vzťahu. Prosím, prečítajte si to pozorne!

Obsah:
1. Aké druhy doručenia sú k dispozícii?
2. Aké druhy platobných možností sú k dispozícii?
3. Existuje minimálna suma objednávky?
4. Čo robiť, ak sa vyskytnú nejaké otázky v súvislosti s objednávkou alebo produktom?
5. Aké sú podmienky výmeny produktu?
6. Čo robiť, ak chcete upraviť objednávku?
7. Ako zistíte, či je produkt na sklade alebo nie?
8. Čo sa stane, ak zadáte objednávku na produkt, ktorý je stále nedostupný?
9. Ktoré sú to produkty, ktoré zaobstarávame len na objednávku?
10. Čo robiť, ak objednávate produkty vo veľkom?
11. Používanie databázy produktov?

1. Aké formy doručenia sú k dispozícii?
GLS: Doručuje výhradne počas pracovných dní; v každom prípade medzi 9:00 a 17:00 hod. E-mailové oznámenie je odoslané v deň doručenia.
V prípade neúspešného doručenia sa ďalší pokus o doručenie uskutoční nasledujúci deň.
V prípade, že Vaša objednávka príde do našej databázy do 16:15 hod. V ten istý deň ho odošleme a  nasledujúci pracovný deň je doručený.


Na webovej stránke GLS môžete sledovať, kde sa Vaša zásielka nachádza a o stave jej doručenia.
Sledovanie doručenia GLS 

2. Aké druhy platobných možností sú k dispozícii?

Štáty Platba na dobierku Platba  bankovou  kartou Prevod peňazí vopred

Štáty Platba na dobierku Platba  bankovou  kartou Prevod peňazí vopred
Slovakia X X X
Austria X X
Bulgaria X X
Czech Republic X X X
Croatia X X
Croatia X X
Poland X X
Italy X X
Romania X X
Slovenia X X
Lithuania X X
Latvia X X
Estonia X X
Spain X X
Portugal X X
Greece X X
Finland X X
Sweden X X


Dobierka: Vašu objednávku môžete zaplatiť v hotovosti pracovníkovi kuriérskej služby GLS.

Banková karta: najrýchlejší a najpohodlnejší spôsob platby. OTP banka/Barion zaisťuje bezpečný spôsob platby. Jeho dodacia lehota je okamžitá. V prípade používania Barionu nám údaje o karte nebudú preposielané. Poskytovateľ služieb Barion Payment LLC je inštitúcia kontrolovaná Národnou bankou Maďarska, číslo licencie H-EN-I-1064/2013.

(Na našom webe je spustená plná verzia Barion Pixel: Barion Pixel je merací kód založený na java skripte umiestnený na webe obchodníka (podobne ako funguje Google Analytics a Facebook Pixel), ktorý sleduje aktivitu návštevníkov webu. Barion Pixel na webovej stránke zhromažďuje informácie o návštevníkoch, napríklad aké produkty videli, klikli na ne, hľadali, pridali do košíka a zakúpili. Údaje prenáša na servery spoločnosti Barion, ktoré nie sú zhromažďované, uchovávané ani spracovávané vo Webshop Logisztika Kft. zhromažďovania údajov spoločnosťou Barion je zhromažďovanie údajov na účely predchádzania podvodom a marketingu. Viac sa o tom môžete dozvedieť na: https://www.barion.com/hu/ugyfelszolgalat/mi-az-a-barion-pixel/  )
   
Prevod peňazí vopred: faktúru zasielame po prijatí objednávky, pričom celková suma musí byť prevedená (SEPA) s týmito bankovými údajmi:

Webshop Logisztika Kft.
Adresa sídla firmy:  1097 Budapešť, ulica Ecseri 14-16.  - MAĎARSKO
Číslo bankového účtu IBAN (€): HU95116000060000000067139000
SWIFT kód: GIBAHUHB
Názov banky: Erste Bank Hungary
Akonáhle je suma pripísaná, produkt okamžite expedujeme. Jeho dodacia lehota je 2-3 pracovné dni.

3. Existuje minimálna suma objednávky?
Minimálna suma objednávky je 10€. 

4. Čo robiť, ak sa v súvislosti s objednávkou alebo produktom vyskytne akákoľvek otázka?
Kontaktujte náš zákaznícky servis ohľadom všetkých druhov produktov alebo informácií o objednávke. Náš klientsky servis je vám k dispozícii (od 8:00 do 16:00 každý pracovný deň).

Email: sales@erotikamarket.eu
Telefónne číslo:+36 20 808 9009 (Po-Pi: 8:00-16:00)

Dostupnosť zákazníckej linky:
8:00 – 16:00 (pondelok – piatok)

Prosím, berte do úvahy, že e-maily nesledujeme každú hodinu, takže ak nám chcete niečo súrne povedať, zavolajte nám!

5. Aké sú podmienky výmeny produktu (produktov)?
Vždy, keď si kúpite vibračný výrobok, uistite sa, že je výrobok funkčný ešte pred jeho doručením alebo odovzdaním zákazníkovi. V každom prípade dbajte na to, aby ste nepoškodili obal a hygienu výrobku. V prípade, že je výrobok vybavený ochrannou fóliou, fóliu opatrne rozbaľte, len pri puzdre na batérie a tak do výrobku vložte príslušné batérie.
Ak ani potom nebude produkt fungovať, vieme ho vymeniť za rovnaký typ do 5 pracovných dní v originálnom balení.
V prípade, že produkt už bol odoslaný zákazníkovi alebo došlo k poškodeniu jeho obalu, nemôžeme ho vymeniť.
V prípade oblečenia môžeme vždy vymeniť iba nerozbalený, úplne originálny tovar.
V prípade, že bolo oblečenie rozbalené, oblečené a doručené zákazníkovi, alebo bolo iba oblečené na predajni, nemôžeme ho vymeniť za iné.
Samozrejme, ak šaty neboli oblečené, ani neboli zákazníkovi doručené, ale bola spozorovaná chyba materiálu, tak v tomto prípade je možné ich do 5 pracovných dní vymeniť za rovnaký typ, ak je odoslané v pôvodnom balení.
Vo iných prípadoch nemôžeme produkt vymeniť.

6. Ako postupovať, ak by ste chceli upraviť svoju objednávku?
Objednávky obchodných partnerov vybavujeme do 16:15 hod.  každý pracovný deň. V prípade, že Vaša objednávka príde do 16:15, bude spracovaná v ten istý deň, teda doručená nasledujúci pracovný deň.
V prípade, že by ste chceli objednávku upraviť, vykonajte len do 16:15 hod.
Úpravu môžeme akceptovať a zrealizovať ešte v ten deň, kedy bola úprava vyžiadaná (stornovanie produktu z objednávky, zmena objednávky, iné zmeny, úprava dodacej adresy a pod.) v prípade, že oznámenie bude odoslané do 16:15 hod E-mailom ešte v ten istý deň.
V prípade zmeny fakturačných údajov pošlite upravené údaje o firme e-mailom na adresu, sales@erotikamarket.eu,  v ktorej presne uvediete, čoho sa zmena týka (názov firmy, sídlo) a priložte kópiu novej dokumentácie firmy. Prosím, informujte nás o zmenách čo najskôr; najlepšie v deň predchádzajúci dňu odoslania faktúry.

7. Ako zistíte, či je daný produkt skladom alebo nie?
Na webovej stránke je pod obrázkom každého produktu zobrazený sklad. Názov „skladom“ označuje, že je produkt skladom, teda že je možné ho dodať. „Posledný 1 kus“ znamená, že na sklade je málo.
Zobrazenie „Nie je na sklade“ označuje, že produkt je objednaný; jeho predpokladaná doba prijatia na sklad je 1-1,5 týždňa v prípade, že je skladom u výrobcu. V prípade deficitu to môže byť aj viac.
DÔLEŽITÉ: v prípade oblečenia skladové zobrazenie sa znázorňuje pre každú veľkosť; inými slovami, musíte zadať veľkosť produktu kliknutím na tlačidlo „viac informácií“. Tam je pri každom tovare uvedené, či je daná veľkosť skladom alebo nie.

8. Čo sa stane, ak zadáte objednávku na produkt, ktorý je nie je skladom?
Vaša objednávka je zachovaná a akonáhle prídu chýbajúce produkty, budú doručené po spárovaní.

9. Ktoré sú to produkty, ktoré zaobstaráme len na objednávku?
Do tejto kategórie patria výrobky výrobky s vysokou hodnotou, výrobky z kože, laku a latexu, čipkované produkty.
Pri objednávke prosím do poznámky uveďte „predobjednávka“.
Predpokladaná doba nákupu vopred objednaných produktov je 1-1,5 týždňa, ale v prípade nedostatku u výrobcu môže byť aj viac.

10. Čo robiť, ak objednávate produkty hromadne?
V prípade, že si chcete z daného produktu/produktov objednať veľké množstvo (napr. viac ako 3-5 kusov v prípade šiat, viac ako 8-10 kusov v prípade doplnkov, mazív a iných produktov), na daný produkt/produkty je možné zadať objednávku vopred. Predpokladaná doba prijatia na sklad vopred objednaných produktov je 1-1,5 týždňa, ale v prípade nedostatku u výrobcu môže byť aj viac. Pri objednávke prosím do poznámky napíšte „Predobjednávka“.

11. Používanie databázy produktov
Pre našich partnerov poskytujeme kompletnú databázu produktov vrátane obrázkov vo formáte XML
Ďalšie informácie nájdete v bode ponuky „stiahnuť“.

Hore